امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/22

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:18 AM 1403/07/08 تعداد بازدید: 35
 

در مراسمي با حضور مدير كل و معاونان اداره كل شيلات استان كرمانشاه از خادمان موكب شهداي سازمان شيلات ايران كه اربعين امسال در پايانه مرزي خسروي برپا شده بود ، تقدير شد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان كرمانشاه ، مديركل شيلات استان در اين مراسم با قدرداني از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي خادمان اين موكب ، گفت: طبق گفته استاندار ، موكب امسال شهداي سازمان شيلات ايران يكي از بهترين موكب هاي مستقر در مرز خسروي بود.
مهندس " سهراب صحرايي " افزود: اين موفقيت به دو دليل عملكرد خالصانه خادمان و پذيرايي از زوار با غذاهاي گرم از نوع محصولات شيلاتي با هدف ترويج اين محصولات بود.
وي در ادامه با تاكيد بر لزوم حفظ اعتقادات ديني در جامعه اسلامي گفت: امروز دشمنان اسلام و ايران تمام تلاش خود را به كار بسته اند تا با سست كردن اين اعتقادات و ايجاد خلل در روابط جوامع مسلمان به اهداف شوم خود در جهان دست يابند.
صحرايي مصداق بارز اين ادعا را اتفاقات تلخ اخير در غزه و لبنان عنوان و تصريح كرد: اگر امروز مسلمانان به داد هم نرسند معلوم نيست آينده خاورميانه به چه سمتي كشيده خواهد شد.
وي تاكيد كرد: آنچه اهميت دارد عمل به فرامين ديني و حركت در مسير مكتب سيدالشهدا (ع) است و چنانچه همه مسلمانان در مسير درست حركت و مقابل طاغوت ايستادگي كنند ، آسيب پذيري جامعه اسلامي به حداقل خواهد رسيد.
در ادامه از خادمان اين موكب با اهداي لوح تقدير شد .
موكب شهداي سازمان شيلات ايران اربعين امسال از نوزدهم مرداد تا پنجم شهريور ماه با محوريت اداره كل شيلات استان در پايانه مرزي خسروي برپا شد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)