امروز : یکشنبه 18 شهریور 1403 بروزرسانی:1403/06/17

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

11:11 PM 1403/05/03 تعداد بازدید: 30
 


مديركل شيلات استان كرمانشاه با اشاره به تاكيد رييس سازمان شيلات ايران در جريان سفر اخير به كرمانشاه نسبت  به تكميل هر چه سريعتر پروژه برق رساني به مجتمع آبزي پروري ريجاب ، گفت: عمليات كابل كشي و برق رساني به اين مجتمع با قوت در حال انجام است و در هفته دولت امسال به بهره برداري مي رسد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان كرمانشاه مهندس «سهراب صحرايي» افزود: طول اين پروژه كه در مسيري صعب العبور و ناهموار قرار دارد سه هزار متر است كه هم اكنون هزار متر آن كابل كشي شده و تا حدود يك ماه آينده، كل مسير كابل كشي خواهد شد.
وي با بيان اينكه عمليات برق رساني به اين مجتمع از سال ۹۷ آغاز شد اما به دليل كمبود اعتبار و فسخ قرداد با پيمانكار به كندي پيش رفت، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ همزمان با انعقاد قراداد با پيمانكار جديد و تخصيص اعتبار لازم مراحل ادامه كار با جديت دنبال شد.
  وي ادامه داد: در صورت تكميل اين پروژه، علاوه بر حفظ توليد فعلي به دليل استفاده از دستگاه نانو حباب و پمپ برگشت آب، توليد در واحد سطح مزارع پرورش ماهي اين مجتمع نيز افزايش خواهد يافت.
مديركل شيلات كرمانشاه، ايجاد روشنايي در مسير و به تبع افزايش امنيت در اين منطقه مرزي و صعب العبور را از ديگر مزيت هاي بهره برداري از اين پروژه عنوان كرد.
مجتمع ريحاب يكي از بزرگترين مجتمع هاي آبزي پروري استان كرمانشاه است كه با داشتن ۱۸۰ واحد مزرعه فعال توليد ماهيان سردابي قادر است سالانه حدود هفت هزار تن ماهي قزل آلا توليد و روانه بازار كند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)