امروز : جمعه 27 مهر 1403 بروزرسانی:1403/07/22

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

7:46 PM 1403/05/03 تعداد بازدید: 42

  روز دوشنبه مورخ ۲۴ ارديبهشت ماه سال ۱۴۰۳ حضور مهندس صحرايي مديرركل، به رياست مهندس حسيني معاون محترم وزير و رياست محترم سازمان شيلات ايران،  معاونان و مديران ستادي و استاني (به صورت وبيناري) در سازمان شيلات ايران با دستور كار اقدامات اجرايي انجام شده در خصوص تحقق شعار سال گرد هم آمدند. در اين جلسه تمام استانها در خصوص شعار سال برنامه هاي خود را اعلام نمودند. به طور مثال:
ايجاد مراكز آبزي پروري خرد در استان خوزستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: اجراي برنامه هاي جهش توليد، در استان خوزستان به صورت ويژه دنبال شود.
حسيني خاطرنشان كرد: مديران شيلاتي استان سيستان و بلوچستان در تامين سرمايه گذار، با راه اندازي اردوهاي راهيان شيلاتي و ساير موارد، براي توسعه توليد پرورش ماهي در دريا (قفس) و پرورش ميگو تعجيل كنند تا تحقق شعار سال سرعت بگيرد.
وي به استفاده از ظرفيت هاي استانداري ها اشاره كرد و ادامه داد: گيلان لازم است به معناي واقعي خود به استاني شيلاتي تبديل شود.
حسيني تاكيد كرد:با وجود آنكه اردبيل استاني غير ساحلي است، اقدامات در خور توجهي در حوزه آبزي پروري طي سال هاي اخير به انجام رسانيده و براي تحقق شعار سال لازم است براي ادامه مسير با قدرت ادامه دهد.
در ادامه وبينار مهندس حسيني دستورات لازم را به استانهاي ساحلي و غير ساحلي ابلاغ نمودند

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)