امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:46 AM 1402/12/24 تعداد بازدید: 83
  به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي به فرمان امام خميني (ره) مراسم بزرگداشت روز شهيد در اداره كل شيلات استان كرمانشاه برگزار  گرديد.

مردان حقيقت كه به حق پيوستند                            از قيد تعلقات دنيا رستند
  چشمي به تماشاي جهان بگشودند                            ديدند كه ديدني ندارد بستند
                           
آيين بزرگداشت شهدا و جانبازان و خانواده محترم جانبازان و ايثارگران با حضور مهندس صحرايي مديركل و جمعي از پرسنل اداره كل شيلات استان برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان ؛ همزمان  با برگزاري روز بزرگداشت شهدا ، آيين بزرگداشت شهيدان در محل سالن جلسات اداره كل برگزار گرديد.در اين مراسم معنوي ضمن تلاوت آياتي از قرآن كريم و تبريك ايام ماه مبارك رمضان، مهندس صحرايي با نثار فاتحه و صلوات براي هر يك از اين شهدا ،  ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، هشت سال دفاع مقدس، شهداي مدافع حرم و سلامت را گرامي داشتند.
مهندس صحرايي افزود: مردان خدا و عاشقان حق و حقيقت همانا نگهبانان واقعي اين مرز و بوم بوده كه تشنه ديدار خدا بودند كه در آرزوي بهشت برين تا رسيدن به سر منزل مقصود از پاي ننشستند و سرانجام به آرزوي ديرينه خود كه همانا شهادت و ايثارگري در راه خدابود نائل آمدند و عهد و پيمان خود را با نظام مقدس و امام راحل و مقام معظم رهبري 
(مدظله العالي) تا آخرين قطره خون به اثبات رسانيدند و جاودانه گشتند.
  در ادامه مراسم از خانواده شهدا، كاركنان و فرزندان جانباز در اداره كل شيلات استان با اهداي لوح سپاس و هديه تجليل گرديد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)