امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:29 AM 1402/12/22 تعداد بازدید: 76
همزمان با فرا رسيدن ماه مهماني خدا
  مهندس صحرايي مدير كل شيلات استان  به مناسبت فرا رسيدن حلول ماه مبارك رمضان خطاب به تمام مردم ولايتمدار ايران اسلامي بخصوص جامعه بزرگ وزارت جهاد كشاورزي, سازمان شيلات ايران، سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه ، اداره كل شيلات استان كرمانشاه  و تمام آبزي پروران تبريك گفت.

قال الله الحكيم :  شَهرُ رَمضان الّذى اُنزِلَ فيهِ الْقُرآن ، هُدىً لِلنّاسِ و بيّناتٍ مِنَ الهُدى وَالْفُرقانْ
سلام بر ماه خدا، ماه نزول رحمت و ضيافت بيكران الهى و ماه آگاهى
سلام بر همكاران گرامى ، منتظران ماه خدا
فرا رسيدن ماه مبارك رمضان و ماه سجده عشق، علاوه برايجاد فضايى معنوى و صميمى در جامعه، فرصتى براى دعا و نيايش و شب زنده دارى و يارى جستن از درگاه احديّت است كه معنويتى ملكوتى و اُنس با محبوب جاودانه را پديد مى آورد و شهد مناجات و نيايش را در كام انسان مى ريزد. اين معنويت به اندازه اى است كه " رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مدظله العالي) فرمودند: ماه رمضان در هر سال قطعه‌اي از بهشت است كه خدا در جهنم سوزان دنياي مادي ما آن را وارد مي‌كند و به ما فرصت مي‌دهد كه خودمان را بر سر اين سفره‌ي الهي در اين ماه، وارد بهشت كنيم.
اينجانب بر خود لازم مى دانم حلول ماه پرفيض صيام، ماه پاكى و روشنى را به همه مؤمنان و روزه داران و نيز يكايك همكاران ارجمند و خانواده هاى محترم، تبريك و تهنيت بگويم و ازدرگاه معبود يكتا و نامتناهى براى همگان قبولى طاعات و فرصت بندگى خاضعانه خواستار شوم. اميدوارم همگى، دل ها و جان هايمان را در آسمان رحمت واسعه الهى جلا داده  و با تهذيب نفس و خضوع و خشوع، از سفره عرفانى و پربركت ليالى گرانقدر در اين ماه مبارك و بهار قرآنى آن به نحو مطلوب بهره مند شويم و بتوانيم از اين ماه قدسى، ذخيره ارزشمندى براى آخرت خود كسب نمائيم.

سهراب صحرايي
مديركل شيلات استان كرمانشاه

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)