امروز : پنج شنبه 30 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/21

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

3:31 PM 1402/03/07 تعداد بازدید: 103

نشست صميمانه معاون محترم وزير و رييس سازمان شيلات ايران با مديركل و معاونت و روساي ادارات شيلات ستادي و شهرستانها برگزار شد.
به گزارش واحد روابط عمومي اداره كل شيلات استان:  نشست صميمانه معاون محترم وزير و رئيس سازمان شيلات ايران روز پنج شنبه چهارم خرداد ماه سال جاري در محل سالن جلسات اداره كل شيلات استان كرمانشاه با حضورمديران و هيات همراه برگزار شد. مدير كل شيلات استان كرمانشاه در اين جلسه به بيان عملكرد و فعاليت هاي انجام شده در اين اداره كل در قالب پاورپوينت پرداخت و حاضران در جلسه به بيان مسائل و ايده ها و مشكلات پرداخته و موضوعات بيشتر حول محور مباحث  تخصصي شيلات ادامه يافت. موضوعات فني و اجرايي و پرسنلي،  ودرخواست هاي اداري و رفاهي و مباحث مربوط به صدور مجوزها و رفع موانع براي ايجاد بستر مناسب ارتقا توليد و راندمان كار  بحث و بررسي گرديد . ،همچنين مباحث مربوط به فعاليت هاي دانش بنياني و فناوري  و بكار گيري تكنولوژي  روز در فعاليت هاي آبزي پروري  و فراوري آبزيان بحث و تبادل نظر شد .  سيد حسين حسيني در اين جلسه به تعامل بيشتر مديران اداره كل با ستاد سازمان و بيان نقدهاي سازنده و كارآمد و پرهيز از  تخريب و فرافكني پرداخت و به مقايسه عملكرد شيلات استان كرمانشاه با ادارات كل آبهاي داخلي گفت:با ماموريت به استانهايي كه شرايط آبزي پروري مشابهي با استان كرمانشاه دارند ،مي توان نقاط قوت و ضعف را مورد مقايسه قرار داد. و آن وقت زبان به نقد و تحليل  گشود و جز خود شما كارشناسان مگر كسديگري بايد اين كارها و تحولات را منجر گردد پس نقدها آنوقت بخود شما بدنه فني و اجرايي باز خواهد گشت .
سپس نماينده محترم ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه نيز در اين جلسه ضمن خير مقدم به بيان مباحث اخلاقي و پرهيز از تخريب همكاران نسبت به يكديگر پرداخت و تقواي الهي را پيشه نمودن توصيه فرمود.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)