امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:18 PM 1401/10/22 تعداد بازدید: 86

در راستاي اجراي فعاليت هاي آبزي پروري و ايجاد راهكار هاي قانوني براي رفع موانع و تسهيل در امور به جهت صرفه جويي در اوقات، روز پنجشنبه مورخ 1401/10/15 جلسات بصورت تجميعي براي پيگيري امورات اجرايي شيلات برگزار گرديد .
1- جلسه اول كميسيون مناقصات  و مزايده ها پيرامون روند پيگيري زمين مازاد دولتي موسوم به p4 واقع در مجتمع شهداي قصر شيرين، كه براي سومين بار در سامانه دولت  بارگذاري شد، جهت انجام تبليغات قانوني و در راستاي درآمد سازي و تسويه بدهي ها و پرداخت مطالبات  شيلاتي و نيز پاداش بازنشستگي پرسنل در دستور كار قرارگرفت.
2-  جلسه دوم مربوط به بررسي فرآيند فعاليت هاي اقتصادي و حفظ توليد و زير ساخت هاي دولتي و محافظت از امكانات و تاسيسات زير بنايي در راستاي مراقبت و نگهداري از جايگاههاي صنعتي و اقتصادي در شرايط كنوني مورد بررسي قرار گرفت ، لذا بنا به اهميت موضوعات مذكور، و به لحاظ ارسال مكاتبات از سوي سازمان شيلات ايران، دبيري اين جلسه با رئيس اداره حراست با عضويت بخش هاي تخصصي و اجرايي آغازگرديد و پيرامون مسائل و مشكلات و حفاظت از توليد و زيرساخت ها بسيار تاكيد شد.
3- جلسه سوم پيرامون بررسي و جذب اعتبارات تملكي و هزينه اي براي رفع موانع اداري و فعاليت هاي  اجرايي برگزار گرديد و به منظور پاسخگويي به برنامه هاي تخصصي و برون رفت از مشكلات اداري، پيشنهاد هاي لازم براي اصلاح رديف اعتباري در سفر رياست محترم جمهور مطرح گرديد تا پروژ هاي نيمه تمام شيلات استان را از محل رديف اعتباري ملي تامين و به سرانجام رساند. همچنين در راستاي تامين اعتبارات جاري شيلات استان پيرامون كسري اعتبارات ساير هزينه اي مستندات لازم به حضور رياست محترم سازمان مديريت و برنامه ريزي بصورت شفاف در قالب جدول فصول هزينه اي ارسال گرديد.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)